Majalah desain
Majalah desain
Kaulinan Kai

Cubecor

Kaulinan Kai Cubecor mangrupikeun cocooan anu sederhana tapi rumit anu nangtang kakuatan pamikiran sareng kréatipitas barudak sareng ngabiasakeun aranjeunna sareng warna sareng kelengkapan anu sederhana, pelengkap sareng fungsional. Ku ngagantelkeun kubus leutik ka silih, set bakal lengkep. Rupa-rupa sambungan gampang kaasup magnet, Velcro sarta pin dipaké dina bagian. Pananjung sambungan sarta nyambungkeun ka silih, ngalengkepan kubus. Ogé reinforces pamahaman tilu diménsi maranéhanana ku persuading anak pikeun ngalengkepan volume basajan tur akrab.

Kap Lampu

Bellda

Kap Lampu Gampang dipasang, kap lampu gantung anu pas dina bohlam lampu tanpa peryogi alat atanapi kaahlian listrik. Desain produk ngamungkinkeun pamaké pikeun saukur nempatkeun eta on na cabut bohlam tanpa loba usaha pikeun nyieun sumber cahaya visually pikaresepeun dina anggaran atawa akomodasi samentara. Kusabab pungsionalitas produk ieu embedder dina bentukna, biaya produksina sami sareng hiji pikeun pot kembang plastik biasa. Kamungkinan personalisasi kana rasa pangguna ku ngalukis atanapi nambihan unsur hiasan nyiptakeun karakter anu unik.

Bahan Pamasaran Acara

Artificial Intelligence In Design

Bahan Pamasaran Acara Desain grafis nyadiakeun ngagambarkeun visual kumaha kecerdasan jieunan bisa jadi babaturan deukeut pikeun désainer dina mangsa nu bakal datang. Éta nyayogikeun wawasan ngeunaan kumaha AI tiasa ngabantosan dina nyaluyukeun pangalaman pikeun konsumen, sareng kumaha kréatipitas dina crosshairs seni, sains, rékayasa, sareng desain. Artificial Intelligence In Graphic Design Conference mangrupikeun acara 3 dinten di San Fransisco, CA dina bulan Nopémber. Unggal poé aya workshop desain, ceramah ti speaker béda.

Komunikasi Visual

Finding Your Focus

Komunikasi Visual Désainer boga tujuan pikeun nampilkeun konsép visual anu nunjukkeun sistem konseptual sareng tipografis. Ku kituna komposisi diwangun ku kosakata husus, ukuran akurat, sarta spésifikasi sentral nu desainer geus dicokot kana tinimbangan rupa. Ogé, désainer geus aimed pikeun ngadegkeun hirarki Typographic jelas pikeun ngadegkeun tur mindahkeun urutan nu panongton narima informasi ti desain.

Parahu Keur Pelesir

Atlantico

Parahu Keur Pelesir The Atlantico 77-méteran mangrupakeun parahu keur pelesir pelesir kalawan wewengkon luar éksténsif jeung spasi interior lega, nu nyandak sémah ngarasakeun seaview tur bisa di kontak sareng eta. Tujuan tina rarancang nyaéta pikeun nyiptakeun kapal layar modéren kalayan kaanggunan abadi. Fokus khusus nyaéta proporsi pikeun ngajaga profilna rendah. Parahu keur pelesir boga genep decks kalawan amenities sarta jasa sakumaha helipad, garasi lembut jeung speedboat na jetski. Genep kabin suite ngagaduhan dua belas tamu, sedengkeun anu gaduh dek sareng lounge luar sareng jacuzzi. Aya kolam renang luar sareng jero 7 méter. Parahu keur pelesir boga propulsion hibrid.

Branding

Cut and Paste

Branding toolkit proyék ieu, Cut jeung Témpél: Nyegah Visual Plagiarism, alamat topik nu bisa mangaruhan dulur di industri desain na acan plagiarisme visual mangrupa topik anu jarang dibahas. Ieu tiasa disababkeun ku ambiguitas antara nyandak rujukan tina gambar sareng nyalin tina éta. Ku alatan éta, naon proposes proyék ieu pikeun mawa kasadaran kana wewengkon abu sabudeureun plagiarisme visual jeung posisi ieu di forefront tina paguneman sabudeureun kreativitas.