Majalah desain
Majalah desain
Bros

"Emerald" - Project Asia Metamorphosis

Bros Karakter sareng bentuk éksternal pikeun subyek ngawenangkeun ngarobih desain énggal. Dina alam anu lincah hiji waktos robih ka anu sanés. Musim semi nyusul usum tiris sareng énjing dugi ka wengi. Warna-warna ogé robih ogé suasana. Prinsip penggantian ieu, penggantian gambar dibawa ka payuneun «Asia Metamorphosis», pangumpulan tempat dua nagara anu béda, dua gambar anu henteu ditéangan dicerminkeun dina hiji obyék. Unsur alih konstruksi ngamungkinkeun pikeun ngarobah karakter sareng penampilan ornamén.

Kempelan Make-Up

Kjaer Weis

Kempelan Make-Up Rarancang garis kosmetik Kjaer Weis ngaleupaskeun dasar solek awéwé pikeun tilu bidang penting tina aplikasi: biwir, pipi sareng panon. Kami ngadamel kompak anu ngawangun kanggo kacakeun fitur anu bakal aranjeunna dianggo pikeun ningkatkeun: langsing sareng panjang pikeun biwir, ageung sareng alun-alun pikeun pipi, alit sareng buleud kanggo panon. Anu katingali, kompak dibuka kalayan gerakan gurat inovatif, siga anu henteu tina jangjang kukupu. Anu bisa refillable, compact ieu sacara disayakeun sacara konspirasi tinimbang didaur ulang.

Watch Analog

Kaari

Watch Analog Desain ieu dumasar kana mékanisme standar 24h analog (leungeun satengah jam satengah). Desain ieu disayogikeun ku potongan motong dua arc anu bentukna. Ngaliwatan éta, jam péngkolan sareng leungeun menit tiasa katingal. Leungeun jam (disc) kabagi kana dua bagéan warna anu béda-béda, puteran, nunjukkeun waktos PM atanapi PM gumantung warna anu ngamimitian katingali. Leungeun menit ditingali ngaliwatan arc radius anu langkung ageung sareng nangtoskeun slot anu mana anu pakait sareng dials 0-30 menit (perenahna dina radius busur) sareng slot 30-60 menit (lokasina dina radius luar).

Pakéan Loafer Modern

Le Maestro

Pakéan Loafer Modern Le Maestro ngarobih sapatu sapatu ku ngalebetkeun Direct Metal Laser Sintered (DMLS) titanium 'matrix keuneung. 'Keuneung matrix' ngurangan massa visual bagian keuneung sareng nunjukkeun integritas struktural tina sapatu pakéan. Pikeun pelengkap vamp anu elegan, kulit sisikian luhur dianggo pikeun desain asimetris béda ogé luhur. Integrasi tina keuneung kana bagian luhur ayeuna diwangun ku siluét anu halus sareng jamban.

Merek Panalungtikan

Pain and Suffering

Merek Panalungtikan Desain ieu ngajelajah nalangsara dina lapisan anu béda: filosofis, sosial, médis sareng ilmiah. Tina sudut pandang pribadi kuring yén sangsara sareng nyeri kaserang dina seueur rupa sareng bentuk, filosofis sareng ilmiah, kuring milih kasealisasi penderita sareng nyeri janten dasar kuring. Kuring ngulik analogi antara simbiosis dina alam sareng simbiosis dina hubungan manusa sareng tina ieu panalungtikan kuring nyiptakeun karakter anu sacara visual ngagambarkeun hubungan simbiosis antara sangsara sareng sangsara sareng antara nyeri sareng anu nyeri. Desain ieu mangrupikeun ékspérimén sareng panempo ieu mangrupikeun hal-hal.

Seni Digital

Surface

Seni Digital Sifat ethereal potongan ogé ngahasilkeun hiji hal anu nyata. Gagasan asalna tina panggunaan cai salaku unsur pikeun nyebarkeun konsép pasulingan sareng janten permukaan. Désainer gaduh karesep pikeun ngajadi idéntitas kami sareng peran anu aya di sabudeureun urang dina prosés éta. Pikeun anjeunna, urang "permukaan" nalika urang nunjukkeun ka diri urang.